Doğum hikayemi hiç böyle yazacağım aklıma gelmezdi. 32 haftalıkken suyum geldi ve hastaneye gittim. Doktor direk yatırıp takip etti suyun tamamen bitecek gibi olursa sezaryenle doğurtacağız dedi ve 24 saat sonra suyum iyice bitmişti. Akşam 7 buçukta ameliyata girdim ve tam 20:00da kızım, meleğim dünyaya geldi. Çok şükür ki eli ayağı sağlığı yerinde. Sadece kilosu zayıf olduğu için küvözde 500gram alana kadar duracak. Ama yaşadığım korkuları, endişe ve üzüntüleri bir Rabbim bir ben bilirim. Şimdi 9 gün oldu kızım küvözde ve bir kaç gün daha sabredip kavuşmayı bekliyorum. Rabbim herkese sağlıklı doğumlar, mis kokulu yavrular nasip etsin kızlar.. 🤲🏻❤️