Erken gitmenin en önemli riski kötü söz duyup etkilenmek bence. Her dr farklı tabii hatta aynı dr bir gün başka öbür gün başka da tavır sergileyebiliyor. Belki iki gün sonra sorunsuz duyacağın kalp atışları için dengesiz korkutucu sözlerle seni strese sokup gebeliğin için riskli olabiliyorlar. Temkinli olmak kanama şiddetli ağrı vb durum yoksa sabretmek daha güzel