Kizlaar nasılsınız. Çok şükür bebislerimizi kucağımıza aldık sağlıkla büyüsünler inşallah ♥️ bekleyenler de bir avazda sağlıkla doğurur umarım 🤗
Bebekleri nasıl giydiyorsunuz? Benim bebişim de doğdu 3 günlük şuan. Zıbın üstüne alt üst uzun kollu giydiyorum ama üşüyor mudur fazla mi bilemiyorum. Siz ne yapıyorsunuz ? Emzirmeler nasıl