tazebiranne_hg04 Kızlar 7 tane bez koydum hastane çantasına yeterli mi? ve göğüs pompası aldım ama gerekli oluyor mu hastanede ona göre koyacağım onu da
4141 tazebiranne_hg04 bez yetersiz ben 15 tane koydum yinede az mı diye düşünüyorum çok fazla kaka yapıyor ilk gün
gozgozanne tazebiranne_hg04 canım bez 15 tane al en az yanında bulunsun kaka yapıyorlar lazım oluyor. Pompa ben almadım lazım da olmadı 🙏
Cananyildiz tazebiranne_hg04 7 tane yetmez canım nolur nolmaz. Göğüs pompası vs hemsireler ebeler önermiyor çantaya konmasına ama tercih senin
Ruveyda_baskapan tazebiranne_hg04 ben 10 bez koydum ama eklerim sanırım yine olmadı eşim gider alır yetmezse bir yerden sorun değil , pompa koydum bende yanımda olsun dedim en azından
asraca çantanız küçükmü bezi sayı ile koyuyorsunuz ben en küçük paketlerden yenidoğan aldım bi kaç tane içeri verilecek takım hazırladım onlara koydum gerisini valize koydum yani paketi (ama paket 40 lı mı ne)