QUEEN088 Seydanuurr4 Evet yaptım canım şükür 1 haftaya çıktı küvezden 😊Sarılık problemı yaşadık fototerapı gördü
Seydanuurr4 QUEEN088 rahim kısalıgı nedir yani bebek için sakıncası ne bekletip doğum yapmak istemesek 15 gün önce uzunluk 29 du 21 e düşmüş erken riskim var 33 haftalığım 35 de alacaz dedi o zaman sıkıntı olmazsa bebek için bekletirler mi
QUEEN088 Seydanuurr4 Aslinda Bende de kisalik oyle Oldu sonra acilma oldu 34 de dogum yaptim.Simdide bu gebeligimde karsi karsiyayim.InseALLAH bebegin 35 e kadar dayanir Cunki o zaman az kuvezde kalir
QUEEN088 Seydanuurr4 Evet canim 4 doz yaptilar kendim dogurdum.Aslinda Bende cok problem vardi doktorum soyledi korkma.Dogum yapalim
Seydanuurr4 QUEEN088 bana da dört doz yapıldı ama açılmam yok çok şükür bu açılma farklı kısalık farklı oluyor herhalde demi
QUEEN088 Seydanuurr4 Evet canim kisalik düşdükce açılma başlıyo.Bende suyumda gitmişdi sancımda az vardı