Melike00guven Merhabalar 35. Haftama girmiş bulunmaktayım üç hafta önceden bu yana kasık ağrılarım, kuyruk sokumu kemiği ağrısı ve ara ara da mide bulantısı yaşıyorum acaba benimle aynı durumda olan var mı yakın doğum belirtisi olabilir mi ?
Hamisbirhemsire Melike00guven ben de 35+4 um bel.agrisi karın ağrısı ödem kaşıntı uykusuz geceleeer…. Artık evde karın ağrısına dayanamayıp doktora gittim sancı çıktı bir gece yattim sanciyi durdurdular acilmam yok diye eve yolladı ama geçmiyor sancı özellikle geceleri Kaşıntı için Kanda kolestaz çıkmadı allerji ilacı verdi şükür geçti Ödem ve hafif tansiyon yüksekliği vardı bayramda protein bakalim dedi doktor 24 saatlik idrarda 417 çıktı tansiyon Mak 15/9 bakalım şu an acil doğumu gerektirmiyor ama kendini takip et dedi
Ipeksari57 Melike00guven Seni çok iyi anlıyorum canım benim. 35. Haftamdayım tam da post açmak icin girmiştim ki sizin postunuzu gördüm. Biraz önce artık valizi bile alıp doktora gitmeyi düşündük. İnan öyle ağrı va sancım var ki biraz önce 2 dk arayla tam kasıklarıma hatta daha da aşağıya iğne batması gibi ağrılar girdi. 3 haftaya yakındır bende çekiyorum bu ağrıları ve her gub geçen acile gittim birsey yok dedi ama her geçen gun siddetlenerek devam ediyor. Suyum nişanım falan gelmedi durum öyle olunca da pek bir sey yapmıyorlar. Bir de benim bebeğin gelişimi daha ilk günden beri 2 3 hafta ileride 34. Haftada 37+4 lerde çıkıyordu. Inan eskiden gunduz olmazdı gece uyutmazdı sancılar şimdi hem gece hem gündüz devam ediyor. Suan yazi yazarken bile sancım çekiyorum. Oğlum doğum pozisyonunda kendini öyle ittiriyor ki canım yanıyor. Bu ikinci gebeliğim bu arada kızımda bu yaşadıklarım doğum olacağı zaman olmuştu ama oğlumda anlam veremiyorum. Sık sık duş alıyorum ama durum ortada. Daha da inan bir sürü şikayetim var. Uzun oldu kusura bakma canım hakkını helal et inşallah sorun olmazdan sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 💜🤲🏼🙏
Melike00guven Hamisbirhemsire Allah kolaylık versin benim sadece arada bir gelip giden sancılarım oluyor dayanılmaz değil şükür ki mide bulantısı biraz zor benim için istifra da edemiyorum huzursuz oluyor ödem bir ayaklarimda oluyor ara ara çok ayak üstünde durduğumda hayırlısıyla sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
Melike00guven Ipeksari57 Allah yardımcımız olsun benim de daha beşinci aydan baş aşağı pozisyonda hala öyle duruyor bu ayın 6 sında endişelenerek özel hastaneye gittim hem sancım hemde bebeğimde hareketsizlik hissetmiştim Allah’a şükür bir sorun olmadı benim bebeğim de ilk aydan beri iki hafta önde gelişimi falan doktor hiçbir yasak falan koymadı yavaş havas yürüyüş yapmamı söyledi ağrılarım olduğunda bende duşa giriyorum bu defa kasılmam oluyor azıcık sanırım doğuma hazırlık yapıyor diye düşünüyorum çarşamba günü randevum var inşallah bir sorun çıkmadan evime dönerim
Ipeksari57 Melike00guven Amin canım benim 🌸 Valla Aynıyız nerdeyse benim oğlan da erken döndü baş aşağı ve dediğin gibi ileride gelişimi doktor bana da bir sorun yok dedj ama baya zorluyor. İnşallah hiçbir kötü sorun yasamadan zamani ne zamansa en güzel şekilde alırız kucağımıza 🙏🌸 Ben yürüyüşe pek çıkamıyorum son zamanlarda ama evde 1 yaşında kızım var sağolsun o yetiyor bana 😍 İnşallah sorunsuz evine gelirsin canım benim 🙏
Melike00guven Ipeksari57 Doktorum normal doğum dedi fakat hiçbir muayene falan yapmadı bende kendimi normal doğuma hazırladım aslında ikisine de hazırlamaya çalışıyorum ama bebeğim nasıl gelmek isterse öyle gelsin tabiki de bir terslik olurda sezaryenle alınırsa diye de düşünmüyor değilim endişeliyim ne yalan söyleyeyim 😏
Ipeksari57 Melike00guven Valla aynı şeyi bende düşünüyorum kızım normal oğlum da normal ilerliyor ve çok korkuyorum sezeryandan sezeryan olmasın da sancı çekmeye razıyım. Sezeryan da bir doğum şekli biliyorum benim korkum şu hem evde 1 yaşında kızım var ve ben hemen ayağa kalkmak istiyorum kızımda hemen ayağa kalkmıştım. İnşallah normal olur bir sorun yaşamayız 🌸🤲🏼
Melike00guven Ipeksari57 Hakkımızda hayırlısı olsun benim ilk doğumum olacak okuduklarim duyduklarım korkutuyor ama sonsuz da içimizde kalamazlar ya 😄
Ipeksari57 Melike00guven Asla korkma kuzuumm valla korkulacak birsey yok olup bitiyor. Sen olumsuz olan hicbirseyi okuma uzak dur dediğin gibi sonsuza kadar tutamayız çıkacaklar elbet 😅😅😍😍
Melike00guven Ipeksari57 Korkmuyorum aslında adet dönemini o kadar çok ağrılı geçiriyordum ki birde evlenmeden taş düşürdüm Allahım bundan daha şiddetli ne olabilir diyordum birde doğum sancısı bir üst kademe imiş öyle diyorlar bakalım yaşayıp göreceğiz inşallah 🤗
Ipeksari57 Melike00guven Evet biraz üst kademe ama inan doğum yapınca sen bile şaşıracaksın kendine 😍 Bizim yapamayacağımız hiçbirşey yok 🙏💜
Melike00guven Ipeksari57 Allahım güç kuvvet versin tüm hamilelere kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲