Adfghjk234 ilk kiyafetleri kirli olmadigindan maksat tozu ciksin 30 derece 800 devirde 30 dk programda yikamistim ben. Ilk kizima uni baby deterjan ve yumusatici kullanmistim ama yumusaticilar alerji yapti kizimda dalin aldim oda yapti green clean aldim yapti duru aldim yapti sonra ben tamamen yumusatici olayini kestim 6. Ay ek gidayla birlikte maalesef ne uni baby ne ebebek urunleri ne duru granül vs hic bir lekede etkili degil ve 30 derece yetersiz gelmeye basladi. Hele erleyen donemlerde yani hic bi ise yaramadi bebek deterjanlari. Hatta ilk zamanlar süt lekelerini kakali zibinlari bile tek basina çıkartamadı bu saydigim markalar makineden desem 3 makinede denedim benim annemin kv nin. Simdiki kizimda ne uni babay ne dalin almadim gerek duymuyorum.
Mevcutta kullandigim deterjani extra siktirma porgraminda kullanarak devam edeceğim yoluma.