Rbiagzm 11.haftada bel ağrısı yaşayanlar şimdiye kadar hiç bel ağrım olmamıştı ama şimdi oturduğum yerden kalkamıyorum iki üç gündür sürekli uzandım ondan mıdır acaba
Bebekdelisi Rbiagzm ben canım 2 haftadır yaşıyorum genelde cok uzandıkça daha fazlalaşıyor cok ayakta kalıncada oyle normal dedı dr dıgerlerınde yaşamamıştım bunda oldu bende dr
Rbiagzm Bebekdelisi Benimde daha yeni başladı umarım biraz yürüyüş yapınca geçer geçmiş olsun sanada canım teşekkür ederim