segah06 Kızlar hamileyim ve doktorum aşıyı olmam gerektiğini söyledi. Siz yaptırdınız mı? Durumunuz nasıl? Yaptıracak mısınız ya da?
Ipek24522 segah06 Bende hamileyken 3. doz Biontech aşımı olmuştum bir sorunla karşılaşmadım gayet sağlıklı doğdu miniğim
Selamcanim Keşke bi faydası olsa da hepsinden vurulurum. Ben 2 eşim 3 doz aşılı. Şuan öyle ağır bir korona geçiriyoruz ki anlatamam.