Canım ben orda doğum yaptım ama normal doğumdan sezeryana gecıs oldu benım normalde ki doktorlar iyi ama zorla doğurtmaya çalışıyor açıkçası bebeğin kalbi yavaşladı DİE beni sezeryana aldılar oradaki doktorlar daha iyi ilgili doğum yaptıktan sonra odaya çıkınca bakıcısı olsun hemşiresi olsun çok ilgililerdi normal doğum değil direk sezeryana alsaydılar beni daha çok beğenirdim