Snyyvz54
Canım betam 52 binlerde doğru anladıysam ben doktora gitmeni tavsiye ederim bir an önce değerin oldukça güzel kalp atışını bile duyarsınız ☺️ Ayrıca öncesinde sıkıntılı bir gebeliğin olduğu için doktor bir an önce önlem alır bebeğinin sağlığı için. Muhtemelen oksapar başlar bir çok doktor böyle yapıyor bana da öyle yapmıştı doktorum bence bir an önce gidin doktora hayırlı olsun inşallah ☺️