Elifikra01 15 +5 gunluk hamileyim doktorum bugun bebegin erkek oldugunu ve kalbinde parlaklik oldugunu soyledi cok korkuyorum Rabbimden gelen basim gozum ustune ama yinede icim buruk basina gelen varmi boyle bir durum
Mysaa Elifikra01 genel de erkek bebekler de gözukup kayboluyor canım tek basına da pek bişey ifade etmiyor üzülme hiç
Elifikra01 Selennm Bilmiyorum 4. evladım olacak nasipse digerlerinde boyle birsey yasamadim ama korktum dowm sendromlu olabilirmis internetten baktim simdi de 😔
Yaqutt Ben de 19haftalikken detayli ultrasonda kizimin kalbinde parlaklik oldugunu oyrenmistim baska bir sikinti olmadigi icin doktorum da cok ustunde durmadi 29haftada kontrole gitdigimde parlakligin kapandigini gorduk cok sukur zaten doktorum da ya son aylarinda ya da dogduktan sonra 3ay icinde o parlakligin kapanacagini belirtmisdi oylede oldu cok sukur senin de bebeginde parlaklikla birlikde baska bir sikintisi yoksa kafana takma gecicek bir sey
Elifikra01 Yaqutt Anladım canım cok sukur sevindim senin adina bana baska birsey demedi gelisimi cok iyi dedi 150 gr mıs kilo alımı önde bile dedi
Seyma0323 Canim benim bildigim kadariyla tek 1 bulgu ile down sendrom söylenilmez sadece doktorlar herseyi soylemek zorunda, hani bir kac sey daha olsa ozaman dusunebilirsin. Icini ferah tut hic bisey olmaz Allahin iziniyle, detayli ultrasonda net belli olur🌺
Seyma0323 Elifikra01 senin icin bende internette araştırdım tek bulgu olursa tehlikeli durum değilmiş 😘 diğer hersey normal dediniz yani sıkıntı yok canim benim