Bermall Selam hanımlar, 3.5 aylık hamileyim ve bugün hastaneye gittim bebeğin başı aşağıda dedi doktor. Döndürür o kendini dedi ama içim rahat değil ve İnternet baktığımda da erken doğuma sebep oluyormuş buda :(..bu durumu yaşayan oldu mu?
bayanukuslu Bermall canım 24 haftalığız bugğn. Her kontrolde benim cimcimede baş aşağı pozisyonda duruyo çıkıyo. Doktorum dönüyodur o önemli bişey değil. Hatta böyle durması daha iyi nırmal doğum için dedi
Alparslaninannesii Bermall benimkide aynı cnm baş aşağıya hatta cinsiyetini bu yüzden geçen hafta öğrenemedik bu hafta gösterecek mi bakalim
Kleopatra- Benimki de bazen dönüyor durmadan baskı yapıyor lavaboya gitmeme sebep oluyor minik 😂 Korkmayın hep öyle durmaz imkansız hep bir hareket halinde onlar üstelik daha çok küçük doğana kadar mutlaka döner. Erken doğum olmasın diye kullanılan ilaçlar falan var zaten öyle bir durumda doktorun ilgilenecektir