Merhaba herkese 24+4 haftalık gebeyim. Hamileliğimin ilk aylarında yediklerime çok dikkat ediyordum İlk 3 ay 4 ay çok sağlıklı beslendim kimyasaldan makyajdan uzaktım. Fakat bir süredir maalesef Çok sağlıksız besleniyorum yaptığımın yanlış olduğunu farkındayım ama artık canım cevizi badem gibi sağlıklı şeyleri de görmüyor istemiyor. Bu arada tarama testi yaptırmadım sadece detaylı ultrason baktı doktor %95 sağlıklı dedi bebeğim için 20 haftalıktik. Şu an çok stresliyim vitaminlerimi de eskisi gibi düzenli içmiyorum Bebeğime bir zarar gelecek diye ödüm kopuyor
ya sağlıksız olursa diye motive olmaya ihtiyacım var 🥺