Yaseminf Aajajajajajq 37 hafta erken olmuyormuş hersey gelişmiş artık yalnızca yağ hücreleri çoğalıyor diye okudum yine 38 de sezeryan yapılıyor mesela
Arztmn 4141 tam olarak 37 de mi yoksa 37 artılar da mi doğum oldu? Bir de doğum olsun diye tetikleyici biseyler yaptınız mı yoksa kendiliğinden sancı mı geldi? Bende 37+2 deyim o yüzden soruyorum
4141 Arztmn 3 yıl önceydi hatırladığım kadarıyla 37+2 suyum gelmişti durduk yere sonra suni sancı verdiler ama açılma olmayınca sezeryan oldum