Küçük bi haftada değilmişin hiç endişe etme ilaçların etkisiyle baya bi gider ki gitmese bile 34. Haftada bebek doğsa bile ekstra bir sıkıntı yoksa tabi Allahtan her şey ama yaşar toparlar kendini ben 26 haftadan beri erken doğum tehdidi yaşıyorum şuan 35 haftayız her an doğabilir tabi ama strese girmiyorum kendini kurtardı sayıyorum ayrıca doğumhanede ebeyim ben ve İnan bana bir çok 32 hafta 33 hafta bebek doğurttum turp gibi oluyorlar emmeye büyümeye daha elverişli oluyorlar Allah onlara öyle bir azim veriyor ki çoğu doğumdan sonra anne yanında kalıyor küvöz ihtiyacı bile az oluyor gitse de kısa sürede anne yanına veriliyor