28+ 5 iken şiddetli kanamam oldu serum iğne vs ile kanamam durdu şuan bazen leke şeklinde geliyor ağrı vs yok ama bazen kasılmalarım oluyor bel ağrısı zaten vardı çok korkuyorum ilk doğumumda böyle bir şey yoktu ikincide olunca çok panik oldum 😞 Protestan ve daha başka ilaçlar kullanıyorum bazı vitaminler içiyorum , ciğer geliştirici iğne yapıldı ikinci dozunu yarın olacağım başına gelen arkadaşlar yorum yaparsa çok sevinirim teselliye bilgiye ihtiyacım var 🥹