Kızlar bugün 13. Günümüz ama anca zaman bulabildim😅 06.07.2022 doğum tarihimiz🥰
Şimdi sizlere sorum şu ilk testte 10.7 sonraki de 11 sonraki de 12.5 ve sonuncuda 8 çıktı en cuma yaptırdık testi sizce iyi mi saat başı uyandırıp emziriyorum tekrar teste gitmelimiyim gözle görülür hiç sarılığımız yok her topuk kanı alıştada canı yanıyor sizce normal mi ve tekrar test yaptırmalı mıyım 😏😏