[silindi] Doktorum bu ay bana klomen vermişti adetim biteli 13 gün oldu.Berbat bi şekilde sol kasığım ve üstü ağırıyor.İdrara sık çıkıyorum🥲Acaba bu ilaç bende kist mi yaptı?Kisti olanlar bu durumu yaşıyor mu?Veya bu ilacı kullanıp böyle sancılanan var mı?
Gzmklncc [silindi] bende burda bekleyim bende klomen kullandım adet dönemindeyim yerleşme kanaması değilse ilk günkü gibi ağrıyor aşağı doğru baskı yapıyor 🥺
Gzmklncc [silindi] evet iki gün lekelenme oldu şuanda 3.gün 4 olacak yarın günde 3 ped değiştirirken bugün tek bir kere değiştirmedim diyebilirim o kadar fazla gelmiyor rengide adet gibi değil pembe yani
Mercan12 [silindi] klomeni adeti 5. Günü başladım gunde 2 tane sabah akşam ilac bitti doktorun verdiği tarihlerde birliktelik oldu ve adete 9 gün kala goguslerim de kırmızı orumcek ağı gibi damar oldu kan verdim beta 6 idi şimdi 32 haftalik kızım bende kasik agrisi filan olmadı
Mercan12 [silindi] 9 gün kala şans eseri kan vermiştim bobrek te ki sorundan doktor ilac veremem hamilesin dedi Aralık 6 adet tarihim 11 ve 15 ,17 ilişki tarihim 27 test verdim beta hcg 6 di
[silindi] [silindi] bende sıkıntı yoktu ama bi kere kullandım o ay da hamile kaldım kasığımdada ağrı vardı solda ,korktum yanlış bişey yaptım diye ama hamile kalmışım o ay
excitedmom- [silindi] ben kimyasal gebelik geçirdiğimde böyle çok kötü ağrım olmuştu:( kimyasal oldugunu da sonradan öğrenmiştim zaten
[silindi] [silindi] içtikten sonraki gün başladı sadece bi tane kullandım ağrıyınca korktum bişey olcak yumurtalıklarıma diye o ay hamile olduğumu öğrendim ztn
Gzmklncc [silindi] polikinlikte doktor yok dediler acile gönderdiler ordada yoktu kan veriyim dedim kadın grevdeler bir tane bile doktor yok şuan dedi özele gidecek kadar nakitim yok iş dolayısıyla 🥺