25 haftalığım bikaç haftadr bel ve kasık ağrısı çekiyorum. Özellikle dün gece yatakta dönerken Özel bölgede çok kötü ağrım vardı, eşimi uyandıracak yardım etsin diye.. bel ağrım devam ediyor zaten yürürken ağır vasıta gibi yürüyorum 🤦♀️ erken doğum belirtisi vs olabilir mi? İlk gebeligimde böyle sorun yaşamamiştm