zeynepdiner BurcuUur benim doktorum 3lü ve 4lü testi yaptrma güvenlilği düşük dedi ben yaptrmcm testlere takılmayın güvenirliği düşük bu testlerin en büyük belirti ense kalınlığıymıs sizin o iyi çıkmıs bebegnz sağlıklıdr bol bol dua edin Allah büyük
gt1205 zeynepdiner yarin devlete gidicem, ben özele gittim üclü testi yaptirdim, dogum tarihim yanlis yazilmisti senesi. Hic bir doktora güvenmiyorum ama yarin ben ense kalinligina baktirayimmi? Birde 4lü testi yaptirsam?
BurcuUur Kubraaaa yok canım ettirmedim 20 haftalık olunca ultrason a gidicem Rabbim büyük inş bir şey çıkmayacak
BurcuUur Burcugokhan006 mesajı okuyunca ağladım resmen Allahım sen çok büyüksün bizim de yüzümüzü güldür bende 18 haftalığım 😢😢
Merycrayyy BurcuUur Ece003 hiç önemli değil yeter ki sağlıklı olsun yaşasın gelsin yanıma allahıma çok dua ediyorum 🙏🏻
BurcuUur Burcugokhan006 bu akşam yine bir kızla konuştum ablasının 2 çocuğuna da kesin dawn sendromlu demişler 2 si de sağlıklı doğmuş inanmayın o testlere dedi
Burcugokhan006 BurcuUur bak iste önümüzdeki bir çok sağlıklı bebek örneği varken biz onlara nasıl inanalım ki söyle bir gerçek var Allah için eğer öyle bisi varsa kürtaj yaptırabilecek miyiz
SevgiGksu BurcuUur bende de risk çıkmıştı testte ama doktor %80 sağlıklı diyebilirim dedi o zaman testin ne anlamı kalıyor 😊 bende boşuna stres yaptım hareket ettikçe içim rahatladı çok şükür
BurcuUur Burcugokhan006 ben hiç bir koşulda bebeğime dokunmayacağım ama içimin da rahatlaması gerekiyor duyduklarım hep olumlu şeyler
zeynepdiner gt1205 2li testi yaptrdıysanz 4lüye gerek yok zaten detaylı ultrasona gireceksnz ama yinede siz bilirsiniz tabi benm doktorum kafa karısıklığı demişti
zeynepdiner gt1205 siz bilirsiniz içiniz rahat edeckse yaptrın tabi ama yanılma payları yüksek onun yerine detaylı ultrasonuda bekleyebilirsiniz ama tabiki karar sizin