Planet67 Merhaba, enabızda sat 20 Aralık, doktoruma göre geç döllenme nedeniyle 3 Ocak olarak görünüyor, 32.hafta gebelik iznine hangisine göre çıkılıyor acaba bilgisi olan var mı ?
yasefay Planet67 Sizi takip eden doktorunuzun vereceği rapor esas diye biliyorum. 3 ocağa göre 32 hafta raporu vermesi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
Planet67 Ebegebeanne BetulYolacan Yaa peki enabızdaki tarihin değişme ihtimali var mı ben 3 ocağa göre ayrılmak istiyorum izne 😕
Planet67 Ebegebeanne Ebegebeanne enabızdaki mi geçerli yani kadın doğumcu kendi tarihine göre verir diye düşünmüştüm 😕