Bir göğsümün ucu var diğerinin yok oyuzden şimdi 5 yaşında olan oğlum tek göğsümü 17 ay emdi.. Bide ilk zamanlar 6 ay falan mama takviyeside verdim. Çocuğun suçu yok ucu okadar yok hibiki tutamadı. Şimdiki doğunca oda alamaz bence. Acaba bildiğiniz Bi işlem varmi cerrahi olarak çünkü biz herseyi denedik silikon meme uçları VS olmadı. Hatta sagdim baya yine olmadı nasıl olucak bu iş. Şimdiki bebekte ikisinide emsin istiyorm