Kızlar ben doymak için değil keyif için yemek yiyen bir insandım. Bundan ötürü elimin lezzeti güzeldir. Çevremden de hep olumlu şeyler duydum. Kayınvalidemin bile arayıp tarif istediği zamanlar olmuştur. Neyse gebelikten sonra elimin lezzeti sanki gitti. Yemek yapma hevesim ve iştahım yok. Yaptığım yemekleri eşim beğensede ben beğenmiyorum. Ama misafirlikte yemekleri çok beğeniyorum. Bu psikolojik mi ya yaşayan var mı? Birde kendime gün gün menü yapayım yazayım diyorum yapıp uyan var mı? Bir yemeğin yanına ne gider diye düşünüyorum çok saçma kombin yapıyorum yiyemiyorum ve her gün ne yapsam diye Düşünmekten yoruldum.. şimdi gelip senin derdini… diye küfür etmeyin. Benim de derdim bu arkadaşlar ne yapayım😂😂😂