Mucizem_00 hiç bilmiyorum yenidoğan minik biberonu e bebekte var Paşabahçe’nin de bazı yerlerde var küçük biberonu sonra suluk olarak kullandım yenidoğan diyince onlar veriyorlar uçları ona göre yapılıyordur herhalde ben giriyorum yenidoğan biberon oradan aldım çıktım