Bebekveannesi_ Kızlar 6+3 hamileyim bugün çok şükür kalp atışını duydum kese güzel bebek güzel ama kan pıhtısı gözüküyor ilk haftalardan belli düşük riskim varr zaten ilaç kullanıyorum benim gibi olup kan pıhtısıno eriten varmı
HuyumKurusun_ Bebekveannesi_ pıhtılaşma iğnesi veya ilaçları kullanıyorsan sıkıntı olmaz canım Allah’ın izniyle 🙏