linsmea Merhaba hanımlar, bi süredir ne yatabiliyorum ne de bir yere eğilebiliyorum. anında midem ağzıma geliyo ve derin bi öksürük tutuyor. Bunu yaşayan var mı? Denediğiniz herhangi bir çözüm oldu mu?
Tugcebanu linsmea gaviscon içiyorum günde 3 4 kere benim de dayanılacak gibi olmuyordu geceleri 4 yastıkla neredeyse oturarak uyuyordum gündüz bi is yapmaya kalksam hemen baslıyordu gaviscon biraz rahatlattı sükür
linsmea Tugcebanu bizde de gaviscon var doktorunuz mu önermişti? Aynı durumdayım. Ben de içeyim eğer doktorunuz önerdiyse 😊
Tugcebanu Evet doktorum yazdı öncesinde adını duyuyordum sadece simdi en yakınım 😍😍 siz yine de kullanmadan önce arayın bi doktorunuzu sorun kullanabilir miyim diye 🌸
linsmea Tugcebanu evet benim eşimin vazgeçilmeziydi Gaviscon 😂 doktoruma bi yazayım çok teşekkür ederim 🥰
Tugcebanu Padfoot bende de rennie çok etkili olmamıştı gaviscon daha iyi geldi 😂 masallah diyelim 🧿 çok zor cidden