Ben sultan hastanesinde Pınar Em’e gidiyorum. Aşşşırı memnunum mizaç olarak da çok iyi. Bi şey sormama gerek kalmadan her şeyi tek tek söylüyor. Aynı hastanede selami hoca da var başka şehirlerden gelip onda ameliyat olanlar var herkes çok övüyor. Üstelik hastane diğer hastanelere göre uçuk ücretler de almıyor