kubramomm Arkadaslar nakışlı (isimli) instagramda hastane çıkışı yapan güzel, güvenilir bir sayfa var mı bildiğiniz? Varsa sayfa adını söyler misiniz?
mirage333 kubramomm büyükmutluluklarbutigi diye bir sayfa var ben ordan yaptirdim. 10lu set 410 tl + 25 tl kargo ucretine geçen ay.
Gulcanozzz kubramomm nakissepetii sayfasından yaptırdım yastık şapka ve tulum öyle güzel kiiii bi bakın derim
yasemin_- kubramomm şennakışevi diye bir hesaptan kuzenim hediye olarak yaptırdı çok da memnun kaldık😇
kubramomm mirage333 ya ben bu sayfayı cok begendim paylaşımlarından ama cevremdekiler yeri kotu gelir onların gözünle görerek al falan dedi aklım karisti yeri falan nasil, bir de isciligi falan gorundugu gibi guzel mi geldi? Yardimci olursan cok mutlu olurum vallahi🥰
Ksks07 Gulcanozzz bende oradan yaptırdım ve memnunum sadece süreyi baz alarak sipariş verin derim aksama olmaması adına :) Onun dışında çok güzel geldi ürünüm hele yastığıma bayıldımm @kubramomm
mirage333 kubramomm ıscilikte sikinti yoktu ben sadece isim yazdirdim ve minik kanatlar yaptirdim. Yani heryerinı dolu dolu yaptirmadim. Ust kiyafetler güzel bence. Sadece iç zibinda yamukluk vardı. Ama yumusaklik olarak güzel. Görerek böyle nakislı isimli yapan yer bulmak zor. Hangi ildesiniz bilmiyorum ama bu sayfadan ürün bana yozgattan geldi :)) ordaysanız bakın diye
kubramomm mirage333 yok canım Yozgat’ ta degilim dedigin gibi bulunduğum yerde gözümle görerek yaptirabilecegim bir yer de yok bende hazır istemiyorum bu sekilde isimli yaptırmak istiyorum
BurcuMusti3107 kubramomm merhaba ben yaptırdım ve çok memnun kaldım Betusun_hediyelikleri _bebaby bakmanı şiddetle tavsiye ederim gerçekten mükemmeldi
_Sahra kubramomm beyzaceyiz sayfasından yaptırdım canım hastane çıkışını 10 lu 450 ₺ birde rokokoevi var oda çok güzel ve kaliteli ama fiyatları bana çok pahalı geldi onada bakabilirsin
Kelebek95 kubramomm hediye hanem sayfasından yaptırdım 10lu hastane çıkışo 295 tl ücretsiz kargo gayet güzel geldi sayfayı inceleyebilirsim
Mlkysf kubramomm ruka tasarımdan yaptırdım işçiliği ve ilgisinden memnun kaldım tulum,şapka,eldiven ve ayakkabı kargo dahil 190 tl ye yaptırmıştım
Dilekyagmur42 Nesibeninmarifetleri diye sayfadan yaptırdım 10lu set herkes özellikle yerini yani kıyafetlerin kalitesini beğendi tavsiye ederim