AysemCiftci Bebeğim 8 haftalık oldu sizde de cinsiyet konusunda hissiyat var Mı kızlar ### 💛🌸🌸🤍😘🥰🥰****
Ozge11 AysemCiftci oğlumda kesinlikle erkek hissetmiştim.Oğlum diye sevesim geliyordu istemsiz ama.13.haftada kıza benziyor demesine rağmen inanmamıştım hislerim doğruymuş 😄 ikinci gebeliğim 12.haftadayım bunda net hissedemiyorum ama 😄
btlbsr AysemCiftci test yapar yapmaz içime erkek diye doğmuştu. Severken de hep içinden oğlum diyesim geliyordu. Gerçekten de erkekmiş. İnsanın içine doğuyor galiba.