Merss Merhaba hanımlar. 16 haftanın içindeyim bebeğime kız denildi bugün kesin birşey demedi doktorum. Kesinlik payı sordum bilmiyorum dedi üstüne basa basa. Bu haftalarda kız denilip cinsiyette değişiklik olan oldu mu
Utkulu1 Merss devlet hastanesi makinalardan dolayi tam gözükmüyor. Benimde kız gibi ama kesi demiyorum dedi. 22 de özel de detaylı yaptım kesin kız dedi. Oğlumda hep özele gittim 15. Haftadan itibaren kesin erkek denildi
Gmzbiri Merss detaylıyı bekleyin bence o zaman kesinleşir. Kızım sürekli bacaklarını kapattığı ve bacak arasında kordon olduğu için bi süre öğrenememiştik. Cinsiyet olayını çok önemsemediğim için sorun yapmadım🤗
Nursel23 Merss banada ikizlerime 2 ikiside kiz dedi ama hep böle sagda solda okudum değişiyor diye aklımda hep şüphe var şuan 8 ağustos detaylı var onu bekliyorum
srnglcskn Merss arkadaşımın başına geldi 7. Ayda oğlunun olacağını öğrendi ondan öncesinde 3 doktor kız olacak demiş
girl_boy_annesi Merss yani 12. Haftada söylenmiş olsa belki ama bu hafta çok iyi ama yinede rabbim bilir 🥰
Merss Utkulu1 maşallah Allah ömürlü etsin ❤️ detaylıyı bekliyim o zaman değil mi tecrübelisiniz ne kadar olsa 16+2 yim yani 17 haftanın içindeyim. 17. Haftayı baz alıp 20 mi yoksa 21. Haftada mı gideyim?
Utkulu1 Merss ben cok sordum birde sıkıntımız vardı o yüzden çok araştırdım. Detaylı içi en uygun 22 23 haftalar arasiymis. 20 21de oluyor ama 22 23de daha net gözüküyor. Fotosu filan daha düzgün oluyor.
Merss Gmzbiri aynen az kaldı zaten detaylıya Allahın izniyle. Rabbim herşeyin hayırlısını gönlümüze göre versin 😊🌼
Ayse_4646 Merss o haftalarda bana kız gibi dedi doktorum arada kordon olmasına rağmen. Genellikle kız çıkıyor. 12/13 haftalık larda yanılma payı daha yüksek ama siz detaylı ultrasoa kadar bisey almayın derim.bende detayliyi bekledim kesin olsun diye