Rahmim kalp şeklinde ve birde ortada perde var. 16. Haftaya kadar kanamalarım oldu lavabo harici ayağa kalkmam yasaktı. Dönem dönem hastanede yatmam gerekti.
Bana da erken doğum riski olduğunu söylediler ama eğer septum yani perde olmasaydı 36. Haftayı filan görürdük dedi 3 farklı doktor. Farklı problemler olmadığı taktirde bu rahim şekliyle çok rahat 34. Haftayı atlatıyor bir çok gebe dediler. Hem kalp şeklinde hemde Septum olduğu için en fazla 30-33 arası bir haftaya kadar bebeğin durabileceğini söylediler. Çünkü bebeğim sadece sağ tarafta tüm Rahmi kaplayamıyor perde yüzünden, zaman geçtikçe büyüdükçe yeri daralıyor.
Sürekli proluton depot iğne yapılıyor başından beri. Ayrıca progestan kullanıyorum günde üç kere. Yürüyüş yapmam, uzun süre ayakta durmam yasak. 25+3 olduk bugün.