31+2 hamileyim. Kendim 8 aylık doğdum yani baba tarafda var erken doğulma kuzenim kuzenimin çoçuğu da 8aylık doğmuştu. Dünden beri karnımın altında regl ağrısı gibi ağrı var bugün de var. Doktora gitmeme daha 10gün falan var. Artarsa gidicem tabi ama biraz da korkuyorum😕böyle bişey yaşayan oldumu?