Duyguch01 Kızlar 37 gün önce düşük yaptım. Bebek 6 haftalıktı. Hala regl olamamıştım göğüslerimde şişlik var. Karnımda şişlik var. Bugün beta hcg sonucum 949 çıktı diğeriyle alakası yoktur dimi tekrar gebelik var mıdır :(
Anonymousmom Duyguch01 Düşükten 40 gün sonra adet olmuştum. Beta hcg hemen düşmez gebe değilsinizdir 2ayı bile bulabilir
Annesininportakali53 Duyguch01 37 gün olmuşsa yüksek ihtimal hala betaniz 0 lanmamiştir çünkü 2 ayı bulan bile var öyle kolay malesef sifirlanmiyor ama yine de aklınızda kalmasın diye kan verin
hasretygt 2 gün sonra tekrar kan ver canım yükselmişse vardır rabbim gönlüne göre versin inşaallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız hepimiz♥️
Melismelo Duyguch01 evet birde ben 11. Haftamdaydım ama bebek 9. Haftaya kadar gelişmişdi ona göre hesaplarsak sizinki yine yüksek cıkmış cok yavaş düşüyor demek
Duyguch01 Annesininportakali53 kan verdim idrardan da baktım idrarda çıkar mıydı peki gebelik olmasa?
Annesininportakali53 Duyguch01 eğer şuan değeriniz o sekildeyse idrardada kandada pozitif görürsünüz… daha 0 lanmamış çünkü 0 laninca idrar testinde negatif görürsünüz beta değerinin sifirlanmasi 60 günü bulabiliyor kolay sifirlanmiyor ama yine aklınızda kalmaması için iki gün sonra tekrar kan verin iki kat mi artmış dusmusmu diye
Aydabu36 Duyguch01 benim betam kanama ile dusmustu insaAllah hamilesin cunku degerin baya yuksek takipte kal