2 gün sonra kontrolüm var özel bir hastanede. Çalıştığım için 32. haftada rapor verilcek ama 9 gün var 32.haftaya girmeme. Temmuzun 30 un da giriyorum 32.haftaya. Bu kontrolde gittiğimde veremez mi doğum raporu artık işe gelmek istemiyorum 9 günü sıkıntı eder mi parası neyse versek de alsak alan varmı yada bilgi sahibi olan?