Siyahkelebek1420 Merhaba kızlar eylülde doğumum var ve Bolu’da yaşıyoruz yani burası hep serin, bebeğim için tulumlar alt üst takımlar aldım kışın içine uzun kollu zıbın altına patikli pijama mı almalıyım nasıl giydirebilirim? Hiç bişey bilmiyorum 🤷🏻♀️
Busraseyma Siyahkelebek1420 canım yeni doğum yaptım bi ayaklı alt giydiriyorum bide ayaksız ve çorap çok çabuk üşüyorlar ne kadar üşürlerse o kadar cok gazlı oluyor
mhmmddgc Siyahkelebek1420 Eğer gece yatırmak için düşünüyorsanız ayaklı çok almayın boyları çok çabuk uzuyor ayaklılar geriyor. Çoraplı zıbınlar var onlardan alabilirsiniz. Kışında uyku tulumu kurtarıcı oluyor direk onu giyindirin. İlk doğduğunda zaten çorap Giyindiriliyor ama sonrası için uzmanlar çorapla uyutmayı tavsiye etmiyor. Çorap alacaksanızda lastiksiz olanları tercih edebilirsiniz.
Siyahkelebek1420 Busraseyma yani normal alt üst takımın altına bi ayaklı altlardan mutlaka alayım demi ? Ne diye satılıyor onlar normal pijama altı olarak mı almalıyım
Busraseyma Siyahkelebek1420 hastane çıkışlarının altı zaten ayaklı oluyor yada elu set olarak bile satılıyor