Merhaba kasıklarımda hatta daha da aşağıya 2 dk arayla iğne batması gibi sancılarım oldu biraz önce suan hafifledi ama bu sancılarım çok sıklaştı hatta biraz once post bile açtım napsam bilemedim bu ikinci gebeliğim ama ilkinde böyle olmuyordu. Bazen çok düzenli bazen düzensiz sancılarım bana da bir fikir verir misiniz 😔