Kizlar 37+4 teyim yarın dr kontrolüm vardı. Cumartesi 23 temmuzda da doğumum vardı fakat covid pozitif olduğumu öğrendim. İşler sarpasardi. Moralim bozuldu tabi . Benim gibi olan oldu mu aranızda?
2 haftadır da ağır öksürük halindeydim aile hekimi ilac.vs verdi ama . Bugün artık covid testi verelim dedim, eşim neg çıktı ben poz ciktim . Olucak iş değil.