Nbda Doktorumu değiştirdim, sinüzitin vücudumda oluşturduğu iltihap baş ve kulak ağrısı yapıyormuş aynı zamanda tansiyonumu da düşürüyormuş.
Zaten parol içerek asla fayda görmemiştim sizin gibi, serum olarak alıyordum. Bitkisel bazı takviyeler ile şu an cok şükür iyiyim.
İyiki doktoru değiştiröişim 💕