Cisem21 Doktora detaylida direnc artisi var coraspin kullan dedi kizlar kormulmasi gereken biseymi cok dedirgin oldum ben
Bebekdelisi Cisem21 benım tüm bebeklerimde oluyor canım aspirin coraspırın güzel beslenme ile takıplerı sıkı yaparak sorunsuz olabılıyor ilerde kendılıgınden direnç kırılabılıyor gelısım geriliği olmadığı sürece sorun olmuyor
zumradmr_11 Corasprn kullanin tansiyonunuza dikkat edin tek basina bi sebep degil direnc ama kontrol altinda olmakta fayda var gecmis olsun