Deletedmom52620 Crnn_1 ıkınma canım yemeklerinde zeytinyağ kullan. Sabah kahvaltında da zeytinyağlı yap birde doktoruna söyle sana ilaç gilan verebilir o haftalarda normal kabızlık
Mrv135 Crnn_1 Doktorunuza söyleyip probiyotik falan isteyin. Aşırı kötü kabız olmuştum doktorum probiyotik başlattı 3 gün sonra düzeldim.
yozgey Crnn_1 ıkınmak iyi değil diyolaaa, ben doğal tüm yolları denemiştim, işe yaramayınca ilaç vermişti doktorum. Dulcosoft
Maviliiix Sakın ıkınma bendede aynısı oldu şuan 34+5im bağsur oluştu çok kötü doğumda ne yapacağım onu düşünüyorum zeytinyağını mutlaka tüket bide yatarken pamukla makatına zeytinyağı sür nemli tut heran çıkabilir şimdiden tedbirini al