Bende yaşıyorum 10 gündür kahverengi akıntı şeklinde lekelenmem var şuan 6+4 üz.kalp atışını da duyduk çok şükür bi sıkıntı olmadığını söyledi doktor kese etrafında kanama olmaması ve kırmızı aktif kanama olmaması gerekiyormuş.fitil ve iğne verdi banada kullanmama rağmen akıntı şeklinde devam ediyor halen