Bencede ıyyy nedir 1.5 senenin sonunda hamilelik yaşıyorum en başından beri istememize rağmen olmadı bir süre sonra doktora gittik tek doktorla da kalmadım hepsi aynı şeyi söyledi tahliller testler yapıldıktan sonra hemen kalkıp yıkanma!sabah namazından önce yıkan dini yönden de için rahat etsin arada geçen süre fazlasıyla yeter.insan çocuk isterken her ay herkesten duyduğu farklı farklı şeyleri bile yapabiliyo bunu yap iyi gelir bunu iç bunu ye hepsini yapabiliyosun bu yolda heleki olmayıp çabalıyosan.