Ozge Sevgiiss normal bence. Ben kendim yaptım malzemeleri 150-200tuttu. Böyle cicili bişey de değildi daha sadeydi. İşçiliği ve karı da düşününce iyi bile fiyatı.
Deletedmom52620 Sevgiiss bence trendyoldan yaptır ya da birilerinin önerisi varsa bende trendyoldan alıp kendim yapmayı düşünüyorum ama karar veremiyorum modele birşeye becerirmiyim diye
OzgeSyr_ Bence normal fiyatı hatta piyasanın bı tık altı bıle olabilir ben 400 e yaptrdım ama 50×30 benım ınstagramdan alacaksanız sayfaya dkkat edin dolandırıcı cok🌸
Tugcebanu Sevgiiss trendyoldan sipariş verdim ben de bi tık daha güvenilir en azından muhatap bulabilirim diye bugün kargoya verilmiş nasıl gelecek bakalım
OzgeSyr_ Sevgiiss ben https://instagram.com/bebeklerinatolyesi?igshid=YmMyMTA2M2Y= bu sayfaya yaptrdm 1 hafta ıcınde gonderdı 40×28 olan modeller 365 flndı kapıda ödeme yaptım detay detay mesaj attılar sağolsunlar cok cok memnun kaldım bi inceleyin isterseniz aman mağdur olmayın bu arada tasarımı tamamlayıp foto atıyo okeylersenız gonderıyor https://mutluresim.com/images/2022/07/18/32Paq.jp
OzgeSyr_ ozgeyldzz https://instagram.com/bebeklerinatolyesi?igshid=YmMyMTA2M2Y= ınstagramda whatsap uzernden sıpariş verdim tek tek ne renk nasıl ıstedıysem boncuğuna tüyüne kadar yaptılar eklediler bırde bayram yogunlugunda hızlıca gonderdiler sağolsunlar kapıda ödeme yaptım 10 tl fark oluyo sadece cok memnun kaldım
Yaseminf Sevgiiss fiyatı baya uygun ikisi bu fiyata güzel bence şekli de çok güzel ben sadece makrome kapi susunu 360 TL ye aldım üstelik tanıdık indirim yaptı
Sefsim Gayet uygun bende bu model yastık kapı süsü yaptırdım instagramdan sordum 300 liranın üzerinde bir fiyat verdiler sadece kapı süsü için. n11den 290a yaptırdım ikisini 🤗