RanaOsma Doğum sonrası depend kullanan arkadaşlar kaç kiloyla hangi beden aldınız? Dar olmasındansa rahat bol olması iyidir diyorum ama bu sefer de sızma yapar mı tecrübeleriniz nelerdir?
Mehtapca06 RanaOsma benim daha dogum yapali bir hafta oldu depend l bedenini aldım 78 kiloyla doğuma gittim m beden de alsam olurmuş 😂
Gamzesaa RanaOsma dar olduğunda hemen kopabiliyor yazın doğum yapacaksanız özellikle cok terliyorsunuz ödemde eklenince yapışıp kalıyor vücuda büyük olması daha iyi diye düşünüyorum
RanaOsma BeyzaF 35 haftalık hamileyim 71 kiloyum sonuna kadar da bikaç kilo alırım desek L olur mu ki
Mysaa RanaOsma 70 kilo civarıydım ilk doğumda l almıstım zaten esniyor canım sıkmıyor ama üstü kilodaysan xl al
RanaOsma Mysaa 35 haftalık hamileyim 71 kiloyum doğuma kadar bikaç kilo daha alırım heralde ama L beden olmaz mı ki 78le M beden alan olmuş kafam karıştı
Pheebs 64 kiloyum m aldim insallah dar gelmez doğumdan sonra da bi 6 7 kilo gider diye düşünerek seçtim bedeni😁
uykularharamoldu Pheebs iyi yapmışsın. Ben 68 ile doğuma gittim. Sezeryan oldum ilk gün 4 kilo gitmişti. M beden kullandım.
belmayamac RanaOsma Canım ben şu an 33.haftadayım 70 kiloyum L beden aldım baya geniş bi aralığı var zaten üstünde yazıyor. Eğer çok zayıf değilsen L veya daha üstünü tercih etsen daha rahat edersin. Sonuçta bol gelip de düşecek bişey değil her yeri lastikli. Önemli olan dar gelmemesi
zepbjk RanaOsma Senin kilon bıyun nedir canım ama merak etme oturuyor zaten çok rahat lastikleri var üzerinde dependin yazıyor hangi kilo kaç beden almalı ona bak. Ben doğuma 90kilo girdim çıktığımda 82ydim boy 1.73 L beden gayet güzel rahattı sıkar mı dye korktum ama yok
belmayamac RanaOsma Kuzenim 65 kiloyla doğuma girdi L beden almıştı o çok rahat ettiği için ben de L tercih ettim