Sinmalts Merhabalar kızlar 36+5 haftalık hamileyim ve iki hafta önce iki kasığımın arasında ki bölgede bir şey çıktığını fark ettim araştırdıktan sonra genital siğil olduğunu öğrendim hamilelikte genital siğil sorunu yaşayan arkadaslar doğumdan sonra geçiyor mu riskleri nedir lütfen tecrübelerinizi paylasir misiniz?
vesilece Sinmalts bana cildiye losyon verdi 3 günde kurudu canım ama tekrar yeniledi aynı yerde 🤦🏻♀️ Kadın doğumcum doğurduktan sonra kazıma işlemiyle alırız dedi
TeoMom Sinmalts Bu siğilin neyden kaynaklı olduğu önemli canım hpv var mı diye bakıldı mı hiç bakılmadıysa baktır bazen bu virüsten dolayı çıkabiliyor aklında bulunsun normal doğum bu şartlarda riskli bebeğe bulaşabiliyor hamilelikte bağışıklık düştüğü için ortaya çıkıyor büyük ihtimal Sezeryan doğum tavsiye edilir
Mabelto Sinmalts normal doguma engel genital siğil .bende hamilelik oncesinde cikmisti hpv testi ve simir testi istemisti doktorum ,daha sonra buzla dondurma islemi oldu suan 33 haftalik hamileyim tekrarlamadi bir sıkıntı olmadi,korkmayin🌸
melikenehir Sinmalts bende evlenmeden önce çıkmıştı ve sürekli mantar kaşıntı sorunu yaşıyordum kaşıntı için ilaç kullanıyordum ama sigiller rahatsız etmediği için gtmemistm dr a 39.haftamda vajinal muanede dr sigilleri görüp mantar olduğunu farkedince normal doğum yapamayız dedi ve bu yüzden sezeryan oldum normal doğumda bebeğin yutma riski varmış
yozgey Sinmalts bir kadın doğum uzmanına görünün derim. Kontrol edilsin. Çünkü siğil varken normal doğum tavsiye edilmiyor. Doğum anında bebeğe bulaşma olasılığı var.
Sinmalts TeoMom inşallah normal doğum olur sezaryen istemiyorum hiç ama bilmiyorum dogurmadan iyileşir mi bilmiyorum 😔
vesilece Sinmalts belimde disk kayması ve l3 kırığı olduğu için başından beri sezaryen olacağı belliydi canım ama siğillerime korkulacak bişey değil demişti
yozgey Sinmalts benim hamilelikten önce çıkmıştı, doktorum doğuma az kalınca yine kontrol ederiz istersen normal doğumu değerlendiririx demişti ama ben bebeğimi riske atmak istemiyorum, illada normal doğuracam diye. Bebeğimin sağlığı önde gelir.
melikenehir melikenehir sezeryan anında dr’um sigilleri de almış 4 sene oldu bir daha çıkmadı cok şükür
Sinmalts melikenehir ama benim daha kasık bölgesinde sadece bir tane var başka bir yerde yok bebeğin doğum kanalına yakın bir yerde değil
Sinmalts vesilece anladım beni rahatsız ettiği için sorun ettim çok bir de bebeğime zararı olur mu olmaz mı bilemiyorum cuma kontrolüm var doktora soracağım
vesilece Sinmalts rahatsızlık vermez mi düşün benim geçti tekrar çıktı o yüzden doğumdan sonra kökten çözüm yapılacak 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bsrabzks Sinmalts bu siğil nasıl bişey bendede hamilelikte dış dudakta et beni gibi çıktı ama pürüzsüz yuvarlak Bi ben. Sizdekiler nasıl acaba