sudeakdas_16 3 gün oldu sezeryan olalı karnım hala uyuşuk gibi böyle keçe gibi normal mi sizinde öyle miydi?
Murgul sudeakdas_16 2buçuk ay oldu kesilem yer bir değişik bazen uyuşuk gibi bazen durduk yere taze yara gibi sızlıyor
RemziAleyna Evet canım normal ben 24 Haziran’da oldum hala karnımda uyuşukluk var gibi bı hissizlik olduğu noktalar var geçer zamanla bunu düşünme bebeğine odaklan❤️🥰
sudeakdas_16 RemziAleyna sezeryan olduktan sonra 4. 5. gün ayağa kalkıp bişeyler yapınca çok çabuk yoruluyor muydunuz sizde beniö hemen kalbim çarpıyor yoruluyorum gücüm kalmıyor
RemziAleyna sudeakdas_16 tabiki yeni yeni alisiliyor çünkü evin içinde yürüyüş yaparken bile yoruluyordum ama geçiyor iyi düşünün ben ilk günler hiç kalkamicam sandim
Adacan Uyuşukluk gitmicek malesef çünkü oradaki sinirler hasar görüyor ve düzelmiyor doktorun böyle açıklamışti ama eskisi kadar rahatsız etmiyor beni
Tugceonur sudeakdas_16 malesef o uyusukluk gecmeyecek 16 ay oldu hala uyusuk siniler zarar gördüğü icin oluyor ama bir sure sonra alisiyorsunuz