minikoglummm Gebeliğin 20 haftasındayım. Bugün tetanoz aşısı için sağlık ocağına gittiğimde hemşire fetal doppler ile kalp atışı dinleyelim dedi ama bebeğin kalp atışını bulamadı biraz uğraştı. Daha küçük olduğu için de bulmamış olabilir cihaz da çok kaliteli değil zaten dedi ama ben gene de şüpheye düştüm içime kurt düştü şuan. Daha önce başına böyle bir olay gelen var mı? :/
Vera09 minikoglummm ben olsam hastaneye giderdim hemen. Bu şüpheyle vakit geçirmek zor olur en azından sorun olmadığını netleştrrsiniz
_ozlmm minikoglummm eğer bebişin hareketlerini hissediyorsan bir problem yoktur diye düşünüyorum ama için rahat etsin diye hastaneye git istersen
dilara1908 minikoglummm Sağlık ocağındaki cihaz çok kötü bence bende de baya uğraşmıştı kalp atışlarını bulmak için. Hemşire muhtemelen bulamamıştır. Sen yinede hastaneye git canım bir şey yoktur Allah’ın izniyle ama için rahat eder en azından.
Yildizparlak minikoglummm Canim hiç takilma buna aynısını yaşadım hareket hissetmiyordum zaten hemşire uğraştı bulamadı cihazından kaynaklı ve haftası daha küçük dedi tabi 2 düşükten sonra o cihazın atış alamaması ve yaşadığım korkuyu sana anlatamam bile hemen başka bir sağlık ocağına gittim çok şükür kalp atışı var ama çok hızlı atıyor dedi o da korkuttu ve ordan doğru doktoruma koştum sağlık ocağında olanı anlattım ve doktorum çok kızdı çok büyük haftalarda bile biz o cihazlarla kalp atışı dinlemeulyi önermiyoruz doğru ölçümler vermeyebiliyor cihazlar sağlam değil dedi muayene etti çok şükür bişey yoktu herşey normaldi sonradan çıkıp eve geldim bir daha oralarda bunu yapıp.kendimi.strese sokmam herhalde
ipekozgenn O haftalarda benim de Başıma aynısı geldi, endişe etme, sağlık ocağındaki cihaz biraz farklı onda pek duyulmuyor bu haftalarda
minikoglummm ipekozgenn Hemşire de öyle dedi ama şuan içim içimi yiyor yarına randevu aldım ben gene de gideyim
minikoglummm _ozlmm Haklısınız 2 hafta sonra detaylı ultrason randevum var ama yarına randevu aldım dayanamadım ne olur ne olmaz
minikoglummm dilara1908 Doktora söyledim de hemşirenin saçmalığı dedi bana zaten stres yapma yarın gel dedi. İnsam gene de emin olmak istiyor
minikoglummm Yildizparlak Bende stresten yarına randevu aldım doktorumda aynı şekilde hemşirenin saçmalığı stres yapma yarın gel dedi. İnsam gene de emin olamıyor tabiki bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz. Hareket hissediyorum ama ufak tefek şimdi ondanda emin değilim acaba yanlış mı hissediyorum diye düşünmeye başladım doktora gitmeden rahat edemicem ve bir daha dinletmicem sağlık ocağında
afroditt minikoglummm aynısı benimde başıma geldi canım bana jel sürmedi. Aldığını söyledi kalp atışını ama yine de kadın doğuma git kalp atışını dinle yarın gel bana söyle dedi. Bende bir sıkıntı yok değil mi dedim hayır burdan tam alamadım dedi
dilara1908 minikoglummm Doktor doğru demiş. Bana da burada cihazımız var izlemini yapalım dedi hemşire o zaman. Gittim küçücük bir cihaz gezdiriyor bulamıyor ben de strese girdim en sonunda buldu ama gerek yoktu bence boşa strese sokuyorlar zaten hassas bir dönemden geçiyoruz.
Elisam123 minikoglummm madem cihaz yarım yamalk bişey neden anneleri stres ediyorlar yaa ölçmese nolur kadıncağızın kafasını bulandırmış durduk yere
Merve201119 minikoglummm benimde başıma gelmişti aynı olay 20.ci haftamda tetanoz asisi için gitmiştim kalp atisi duyulmadı hemen acile gitmiştim şükür bir sorun yoktu ama gidene kadarki korku yenmişti bana