minikerdeminannesi Kızlar 17 haftalık hamileyim ve hiçbirsey yapmaya halim yok sıcaklardan mi bilmiyorum 40 derece burası , korkum şu aslında şimdi boyleysem 8. -9. Aylarimi düşünemiyorum siz de böyle msnz
Zehragniken minikerdeminannesi Valla kuzum ben bulamadım bulan varsa söylesin. Evim çok güneş alıyor ,yatak odam hariç bende orda yuvarlaniyorum panda gibi ama yine de sıcak vuruyor oluk oluk terliyorum. Duşa giriyorum çıkıyorum yine ayni 🥵🥵🥵🥵🥵🥵
minikerdeminannesi Zehragniken biraz soğuk su döktüm iyi geldi gerçekten, yaz bitene kadar böyle yapayım bari 🙄
Krnn1 Şuan antrede uzanıyorum en serin yer orası😂 bu yaz geçsin hemen hiç sevmem yazı.allhtan doğumum kasıma geliyor