Kızlar 15+5 haftalığım serklajliyim yatıyorum diye elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye dikkat etmeye başladım son 1 haftadır ara öğünlerimde ve tatlı krizlerimde yulaf lapası yiyorum elma ve tarçını soteleyip yulaf ve süt koyuyorum çok tatlı istiyorsa canım bir tatlı kaşığı pekmez koyuyorum ceviz badem de ekliyorum çok şükür böyle daha iyi hissediyorum kendimi ama yulafın ve tarçının bir zararı var mıdır diye de sormadan edemiyorum 1 haftadır her gün yiyorum kızlar zararlı değildir değil mi? Yoksa ciddi anlamda şeker çikolata bağımlısı gibi olmuştum bu şekilde kesmeye çalışıyorum birde tarçın rahim kasılması yaparmış yazıyor bazı yerlerde korkuyorum